czwartek, 28 stycznia 2016

28.01.2016r. Dzień w autobusie..

Dziś.. nie byłem w szkole... miałem dzień wolny... duży luzik.. mogłem się wyspać ?? Nieeee, to by było za dobre.. Rano  o 7:00 miałem autobus do Wodzisławia.. Na początku super się jechało, bo było mało ludzi w autobusie.. potem robiło się coraz tłoczniej i głośniej..

Krótkie tłumaczonko :)

Jechałem tam na dalszą część padań pod kątem dysleksji.. Pierwszy test wprowadził w dość duże zakłopotanie.. 

Dlaczego ?? Napisałem  wszystko tak trochę falowanie.. Jeden test ponad przeciętną  ale za to drugi napisałem idealnie równo z każdym wynikiem każdego przeciętnego dziecka.. Ja naprawdę nie wiem jak to jest możliwe.. długo by nad tym rozprawiać ale spokojnie to dopiero początek wycieczki autobusem...


Teraz ponownie przejeżdżamy autobusem tym razem do spółki ubezpieczeń...

Tam mało co robiłem ale myślałem, że szlak mnie trafi.. poszliśmy kulturalnie do maszyny numerów wybraliśmy numer pięknie wyjeżdża kartka patrzę a tam nr 164c... Przy stanowiskach z literą ,,C" jest nr 130... Myślałem, że zwariuje.. najgorsze było jednak to, że każdy wciskał się w kolejkę. Wszyscy wraz zaczęli się drzeć.. Gdzie jest kultura.. tylko szkoda, że każda z tych osób nie miała ani grosza kultury !! Myślałem, że nic gorszego się nie stanie..

Poszliśmy zobaczyć autobus okazało się, że najszybszy będzie dopiero za 1,5h.. Stwierdziliśmy, że poczekamy sobie na ten autobus.. Cali przemarzliśmy.. ta przygoda wyglądała się nie do skończenia.. Tak to sobie liczę, że ja dziś w autobusie spędziłem ok 9h...

Czekało mnie jeszcze jedno, ostanie już, spotkanie z WOŚPU.  Poszedłem na to super spotkanie.. Podziękowali nam serdecznie za cały finał i za tak cudowną współpracę.. Zaprosili nas na przyszły rok wtedy już nie będzie połowy starego sztabu.. Co jak co ale byli genialni.. Na serio byli dla nas ogromnym przykładem.. 

Jutro zapowiada się kolejny zwariowany dzień.. Spowrotem do szkoły .. Spotkania z nauczycielami.. W sobotę będzie kolejny koncert... Jutro jeszcze czeka mnie próba..
                                                                    Pozdrawiam was serdecznie ZAGUBIONY 


4 komentarze:

  1. Miłej zabawy na koncercie :)) Ja bym nie mogła tak długo na autobus czekać, no chyba że po drodze byłaby galeria to bym wybaczyła :DD

    Mój blog-klik♥ - Zapraszam, dopiero zaczynam :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha na bloga na 100% wpadnę.. Ja również dopiero zaczynam :) zachęcam do regularnego odwiedzania :D

      Usuń
  2. No to dość męczący dzień! Mój wczorajszy dzień wyglądał tak, że rano poszłam do szkoły na 2 lekcje, następnie zostałam zwolniona i jechałam do Schroniska w Sopocie potem znów wróciłam do szkoły na lekcje a po lekcjach miałam zajęcia dodatkowe. Haha wyłam totalnie zmęczona :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na blog na pewno zajrzę :D polecam obserwację mojego bloga ( sprzydacą się rady dopiero zaczynam )

      Usuń