środa, 27 stycznia 2016

27.01.2016 r. Chwile nie do opisanie, Rozważania o nauczycielach

Dziś myślałem, że nie wytrzymam...

Tylko wszedłem do szkoły dostałem ochrzan bo nikt z moich ,, znajomych"  nie przekazał mi, że zmienili godzinę.. ( nic nowego ) potem dopiero zaczął się sajgon. Na pierwszej lekcji było nas bardzo mało, bo reszta była na wycieczce. Oczywiście byłem najaktywniejszy z całej klasy.. Gdy zadzwonił dzwonek od razu wiedziałem, że teraz zaczną się problem wraz natłok ludzi.. Moja klasa wróciła.. Druga lekcja to biologia..

Pierwsze rozważanie o nauczycielu :
Pani z biologii.. ona jest kochana ale czasami wydaje mi się, że spadała z księżyca.. dziś całą biologię czepiała się tak na prawdę za nic.. Co jak co ale nauczyć potrafi.. wydaje mi się, że tak sympatycznego nauczyciela nie spotkam.. Czy wy też tak macie, że lepiej dogadujecie się z nauczycielem poza lekcją niż na lekcji ?? Właśnie tak wyglądają moje kontakty z nią.. 

Następnie poszedłem na próbę.. Tam trochę pośpiewałem pośmiałem się a gdy skończyliśmy próbę od razu wróciłem na próbę..

W połowie kolejnych lekcji spotkałem swoją jedną z najlepszych 3 nauczycielek.. Panią z niemieckiego.. Jak zawsze wdałem się z nią bardzo długą rozmowę.. Dowiedziałem się od niej, że na 100% będę brał udział w największym koncercie naszej szkoły.. Jedyny minus jest taki, że koncert jest dopiero w czerwcu..

Reszta dnia w szkole minęła spokojnie...

Wróciłem do domu rozsiadłem się i zacząłem się stresować.. A dlaczego jutro znowu jadę do poradni.. Myślę, że będzie dobrze.. Oczywiście opuszczam kolejny dzień w szkole jak ja przeżyje ten jeden dzień bez moich wariatów !! Może moja szkoła jest pełna wariatów ale dla mnie i tak będzie najlepsza... !!

                                                                 Do jutra !! Zagubiony !!!


2 komentarze:

  1. Mi się wydaje, że dzień minął Ci całkiem fajnie :D Poza czepianiem się jednej nauczycielki, ale przecież ją lubisz :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bloga z chęcią wpadnę :D Zachęcam do regularnego czytania :D

      Usuń